2013. június 13., csütörtök

Globalizáció



 Őszintén szólva mikor Mateusz legelőször felvetette ezt a Szingapúr dolgot, kapásból nemet mondtam, mert azt hittem, valami teljesen más lesz, mint amihez otthon vagyunk szokva. És itt az otthon alatt Európát értem. Ott úgy éreztem, nem történhet nagy galiba, mert  kis eltérésekkel, de minden ugyanolyan.
  Szingapúrba érve rájöttem, hogy bár a lépték más, mégis a globalizációnak és a fehér ember majmolásnak köszönhetően azért itt sem kell mindig ázsiai kaját enni, vagy kimonoban járni. 
  
Ugyanúgy van h&m, berschka, tally weil, zara, mango, mint nálunk. Megvan a helyi  Tesco is. A különbség talán csak az árakban rejlik. Az ételek drágábbak, de  mivel a ruhák nagy része 'made in china', így itt olcsóbban megveheted. :))

Sok zacskón még magyarul is rajta van a felirat- mint pl a Lilinek vett úszógumin. :)

A helyi közértben magyar szalámit is kapni. :)

És nem utolsó sorban: itt is ehetem a 15 éve kedvencemet: sajtos sonkás majonézes melegszendvicset <3 :)))

... Ki mondta, hogy a globalizáció rossz dolog????















True love: jóban rosszban 15 éve együtt ;)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése